#2016-06-28 01:39:02 

natalia2015

Użytkownik

Nie znam się za bardzo na wózkach widłowych, a potrzebuję rady jakichś doświadczonych osób- gdzie najlepiej kupić taki wózek? Jakie firmy są polecane, niedrogie itp. Zdecyduje się raczej na kupno używanego, ale chciałabym żeby moi pracownicy mieli duży wybór. Kogo polecacie?
#2016-06-28 03:35:00 

pies-cywilizacji

Użytkownik

Ja całkiem niedawno odkryłem super firme, jak szukałem części do wymiany w wozkach w mojej firmie. Tutaj masz ich adres http://www.wozkiczestochowa.pl/czesci i naprawdę sklep warty polecenia- nie dosć że mają duzy wybór co na pewno spodoba się Twoim pracownikom to jeszcze są dość tani w porównaniu do konkurencji na śląsku :) ja sam jak już moje będą wymagały wymiany to zdecyduje się na któryś z ich oferty
#2016-06-28 05:52:00 

Vittek

Użytkownik

Słyszałem też o tym sklepie z wózkami z Częstochowy od znajomego co prowadzi biznes swój i na magazynach pracuje i polecał. Z tego co mówił to jak masz jakąś usterkę w wózku to też mogą ci to tam na miejscu naprawić i mają ludzi co się na tym dobrze znają
#2016-06-28 06:43:00 

BarbaraKonin

Użytkownik

Po co chcesz kupić używany? Nie lepiej już zainwestować w nowy? Ja jestem współwłaścicielką firmy remontowej i przewozowej i zawsze kupowaliśmy nowe sprzęty, na raty ale nowe. Kiedyś mi ktoś powiedział że nie warto oszczędzać na bezpieczeństwie pracowników itd. więc tak bym ci radziła :) a skąd? To chyba ze sklepu gdzie najtaniej- hehe
#2016-06-28 09:11:18 

natalia2015

Użytkownik

Dzięki wielkie za ten namiar! Podoba mi się ich oferta a szczególnie to, co znalazłam tutaj o ich serwisie http://www.wozkiczestochowa.pl/serwis. Dzwonił do nich mój pracownik i się dopytywał o warunki napraw itp. i stwierdził, że bardzo porządna oferta więc chyba się zdecyduje- zawsze warto mieć kogoś pewnego do napraw, szczególnie ze są z Częstochowy a ja obok mam firmę.
#2016-06-28 09:54:10 

Vittek

Użytkownik