#2016-07-01 00:13:31 

Vittek

Użytkownik

Posty: 56

Skąd: Choszczno

Wiek: 59

Muszę kupić nowy sprzęt do biura i zastanawiam się nad formą zakupu. Do wyboru mam trzy opcje, zakup używanego sprzętu za gotówkę, zakup nowego sprzętu za gotówkę lub leasing. Zastanawiam się co wybrać.
#2016-07-01 01:07:55 

xTomasz

Użytkownik

Posty: 126

Skąd: Piaseczno

Wiek: 29

Jak masz gotówkę to nad czym się zastanawiasz? Zresztą, jak interesuje Cię leasing sprzętu biurowego to zajrzyj tutaj http://www.telekontrakt.pl/leasing/ , ale jeśli masz gotówkę i nie masz w tym momencie innych potrzeb inwestycyjnych, to lepiej od razu zapłacić całość, chyba że chcesz zachować jakieś rezerwy finansowe na inną okazję. Tak czy inaczej xero lub profesjonalna drukarka nie kosztuje dzisiaj majątku, więc każda opcja zakupu wydaje się rozsądna.
#2016-07-01 01:37:23 

Dashka

Użytkownik

Posty: 74

Skąd: Kielce

Wiek: 25

Ja jestem zwolenniczką zakupów za gotówkę, nie lubię rat, ale w biznesie różnie bywa. Czasami bardziej opłaca się coś wziąć w leasing, zwłaszcza jak to jest droższy sprzęt typu ploter. A tak na marginesie, jak szukasz dobrych, nowych lub używanych ploterów w Poznaniu, to zapoznaj się z ofertą firmy AC Telekontrakt. Oni sprzedają, serwisują i dzierżawią różne rodzaje sprzętu drukującego i mają całkiem atrakcyjne ceny.
#2016-07-01 04:29:31 

Vittek

Użytkownik

Posty: 56

Skąd: Choszczno

Wiek: 59

Plotera nie potrzebuję, ale dzięki za namiary. Potrzebna mi jest dobra drukarka z opcją ksero i faksu no i nie interesuje mnie sprzęt używany. Wolę zapłacić więcej i kupić coś nowego razem z oprogramowaniem.
#2016-07-01 06:19:48 

Dashka

Użytkownik

Posty: 74

Skąd: Kielce

Wiek: 25

Nie ma sprawy. W tej firmie znajdziesz też drukarki, zajrzyj na ich stronę. Nie wiem jak z cenami, ale teraz przez neta łatwo porównasz koszty.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015