#2016-11-07 01:27:11 

GazEla

Użytkownik

Posty: 83

Skąd: Grudziądz

Wiek: 40

Otwieram małą kawiarnię, w której raczej będą się stołowali przyjezdni goście. Nie mam co liczyć na miejscowych, bo tych zwyczajnie tutaj jest bardzo mało. Zależy mi na tym, żeby dać się poznać trochę szerszej publiczności, która pozwoli mi ogarnąć ten interes. Jak powinnam się do tegoo zabrać.
#2016-11-07 03:20:30 

Dashka

Użytkownik

Posty: 74

Skąd: Kielce

Wiek: 25

Na pewno nie powinnaś tego robić sama. Są specjaliści, którzy takie rzeczy majką w jednym paluszku, więc szybko wypromują Twój lokal. Oczywiście jest to odpłatne, ale bardzo skuteczne. Słyszałam mojego znajomego, który też prowadzi podobny biznes, że bez dobrej reklamy, to teraz ciężko przetrwać.
#2016-11-07 04:00:27 

GazEla

Użytkownik

Posty: 83

Skąd: Grudziądz

Wiek: 40

Zna się kolega na biznesie w takim razie, ale jemu udało się ogarnąć temat promocji lokalu, a ja jeszcze walczę. Ale mam nadzieje, że to już niedługo, kiedy drzwi nie będą miały czasi się zamknąć :)
#2016-11-07 05:01:30 

Dashka

Użytkownik

Posty: 74

Skąd: Kielce

Wiek: 25

Musisz być dobrej myśli, a jak wiesz, firmy teraz dają nawet gwarancje na to, że ich dziłania będą skuteczne. Niektóre to jeszcze zwrot pieniędzy gwarantują w przypqadkuy, gedyby coś poszło nie tak. To faktycznie bardzo uczciwe podejście.
#2016-11-07 07:52:52 

grishnackh

Użytkownik

Posty: 79

Skąd: Mielno

Wiek: 22

Jeśli dopiero otwierasz lokal, to bardzo dobrze, że już teraz chcesz zadziałać w tym temacie. Jest to dobry monet, żeby trafić do klientów, nawet tych miejscowych, których jest niewielu.
#2016-11-07 08:09:51 

Baldur

Użytkownik

Posty: 97

Skąd: Olsztyn

Wiek: 36

Okazuje się, że nie znałem się jednak na marketingu prowadzonym szczególnie w sieci. Jest tyle nośników dobrej reklamy, że opadłą mi szczęka jak zobaczyłem je wszystkie. I wtedy to można mówić o dobrej reklamie. Ja akurat korzystałem z marketingu usług hotelarskich, ale podobnie wygląda to w branży gastronomicznej.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015